2015. március 30., hétfő

Üdv emberkèk!- Lujza X.

Sziasztok,kedves ide tèvedt olvasòk!
 Nekem is kellene egy bemutatkozàst írni. Sose voltam benne jò,szòval lègyszíves nèzzètek el a bènazàsomat. Én egy àtlagos làny lennèk,egy elèg fura,de szerető csalàddal körülvève. A baràtaimròl inkàbb nem is beszèlve...Règebben fejlèceket szerkesztettem,de ràjöttem,hogy nem nagyon megy ezèrt kezdtem el ìrni. Tehàt ezen a blogon kritikaìró leszek. Most pedig hozok egy kèt karaktert.
Remèlem tetszeni fog nektek a blog ès hasznotokra fog vàllni.
               
Kristina Bazan
Francesco Lachowski

Forrás  
                                                                                                 xoxo
                                                                                                 Lujza X.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése