2015. március 31., kedd

Bemutatkozás - Natalie T.


Sziasztok.
Szerintem én vagyok az utolsó aki bemutatkozik az oldalon. Engem Natalie T. néven találtok meg az oldalon. Nem jellemző rám a késés. Na de kezdjünk is bele.
Tőlem teljes designt,designt,fejlécet és kritikát tudtok kérni. Minden mennyiségben a fejléccel általában 1-2 óra alatt végzek. Különleges kérésre gifeset is csinálok,persze csak ha van rá ihlet és megvalósítható. Designt és a Teljes design az 1 nap körül van de ha benne vagyok a dologban akkor rövidebb idő alatt is megvan. A kritika szintén 1 napot vesz igénybe mivel nem szeretek igénytelen munkát kiadni a kezeim közül.
A blogok világába szerintem lassan 5 éve benne vagyok,más néven találtok meg a történetek és ff-ek világában. Szeretek írni és elég régóta ez az életem.
Általában pontos vagyok. Gyűlölök késni illetve valamit nem befejezni időben és kapkodni mert siettetnek.
Nem harapok és személy szerint kedvesnek és megértőnek vallom magam! na #ego #off Szóval csak nyugodtan lehet jönni kérdezni :D
A képen én vagyok! Én magamról csatoltam képet .Én szeretem ha nagyjából tudom ki is van a gép túloldalán illetve kitől rendelek.
Na sziasztok!:D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése