2015. március 31., kedd

Kritika #1 - Psychopath (Neymar Fanfiction)


Design:
A fejléc nekem személy szerint nagyon tetszik és a színek passzolnak. A modulnál nehezen olvasható az írás.Ezt érdemes lenne kijavítani. Különben jó az összhang és szép.
10/9p

Történet:
Az igazat megvallva számomra unalmas. Már mikor elkezdtem olvasni a prológust úgy voltam vele,hogy már megint egy sablonos blog. Viszont ahogy haladtam a storyval rájöttem,ez nem is lenne olyan rossz ha kifejtenéd magad. Mondjuk,hogy milyen szobában van,a hangulatát na meg a szereplőket is leírhatnád részletesebben. A részek túl rövidek,tele vannak szóismétléssel,arról nem is beszélve,hogy nem történik semmi új és izgalmas dolog. Építs bele fordulatokat amire az olvasok nem gondolnának! Használd a fantáziád hiszen ez a legfontosabb! 
10/3p

Összesen: 20/12p
A továbbiakban sok szerencsét kívánok. 
                                                                                                                                                   xoxo
                                                                                                                                               Lujza X.

1 megjegyzés: