2015. március 28., szombat

Bemutatkozás- Lili-Rose Dessauge

Bonjour Virágszálak!
Itt Lili-Rose Dessauge. Én cikkeket fogok írni nektek, de ti is rendelhettek tőlem.
Írás. Imádom, ezért is mondtam rögtön igent, mikor Leana felajánlotta nekem ezt a lehetőséget. De még nem csak emiatt szeretem ezt a blogot. A francia hangulat végett is, mert Franciaország a második kedvencem Svédország után.
Szabadidőmben zenét hallgatok, történelmi rajzfilmeket lesek, illetve írok. Mi mást tennék? Talán szerkesztenék, de most inkább hanyagolom ezt a témát.
A HTML-kódokkal való munkát sem vetem meg, viszont csak önmagamnak szoktam néha-néha átírni ezeket.
Miről szeretek cikkezni című miniregényem következik, figyelni szabad: MINDENRŐL!
Az utazástól elkezdve a társadalmi problémákig, szinte bármiről hajlandó vagyok nektek pötyögni.
Még ejtek pár szót magamról, aztán enfin!
Kedvenc együttesem a FAUN. A Walpurgisnachtot és a Buntes Volkot, a Wenn wir uns wiedershenről már ne is beszéljünk, képes vagyok naponta legalább hússzor meghallgatni zsinórban.
Most picit összevissza volt ez a kis röpke bemutatkozás, de ahogy egyik drága ismerősöm, önmagam mondaná: Lili, ez van és kész!
Szép napot mindenkinek!
Lili-Rose D.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése