2015. március 29., vasárnap

Üdv, babe! - Christine H.

Sziasztok, drága olvasók!

Christine Haenel vagyok, más néven Hope Christina.
Nem szeretném untatni a népet, mert tényleg feleslegesnek tartom, hogy ismerjétek a családfámat. Sosem tartottam magam olyan embernek, akit érdekel mások véleménye, ami blogger éveim során kissé megváltozott. 3 éve ülők és pötyögök olvasóimnak, 2 éve pedig - kisebb kihagyásokkal - szerkesztek. Jelenleg kritikával és trailerrel fogok foglalkozni, youtube csatornámat itt megtekinthetitek. És, hogy mi kell várni tőlem? 
Biztos, a ti életetekben is van olyan személy, aki még azt is elfelejtette mit mondott 5 perce, vagy egyáltalán mit akart mondani! 
Na, én is ilyen vagyok! Szóval, ha rendelnétek tőlem, ne féljetek rám szólni, nem harapok, de viszont hajlamos vagyok elfelejtkezni dolgokról!
 A gyártónál tessék panaszkodni, köszönöm!

Millió puszi, remélem minimum annyira imádni fogjátok a többi szerkesztőt, mint én, na és persze a blogot! 

xx Christine H.  
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése