2015. március 29., vasárnap

Bemutatkozom - Camille G.


Üdvözlök minden drága,kedves,megértő itten lévő emberkét! Camille G. vagyok! Egy 13 éves bloggerina. Egy borsodi kis majmocska. Két tesóm van,öcsém és bátyám. Ők hát,ők hát na. Nem szeretem a rózsaszínt,csak a fekete fehért. Persze a pirost és a kéket sem hagyom ki. Pop kedvelő leányzó volnék. Értitek? Badabészbadabész nócsábul. A blogon trailer és kritika író ként fogok jeleskedni. Fel lehet iratkozni a Youtube csatornám - ra. Szeretem a minimaxot. Igen,én bevallom. Itt jön Bori az én barátnőm Bori..- ezt is onnan szedem. Az igazi nevem Jennifer. Van egy telefonom,aminek a neve: Müfi. Müfit a 12-dik szülinapomra kaptam. De miket beszélek? Túl sok az infó. Kézilabdázom,de útálok tesizni. Szeretem ha valaki meg dicsér. Két kutyám van,Vacak és Foltos. Vacakkal együtt aludtam. Szép idők. Nos hát ennyi! Iratkozzatok fel a blogra is!

xoxo.
Camille G.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése