2015. április 6., hétfő

Trailer ihlet - Camille G.

Sziasztok drágák! Készítettem egy trailert a saját blogomra,különös. Azt ITT tudjátok meg nézni.
Virág ne haragudj de ha nem küldessz giffet vagy képet nem tudom el válalni a trailered! Ezek nélkül nem tudok dolgozni. Ez a bejegyzés arról fog szólni hogy csináltam egy trailert (kiadó!)  És van hozzá ötletem:

A történet arról szól hogy:
Van egy tánc csapat,és a csávó kilép,de mikor bent volt akkor jelentkeztek egy versenyre. A lánynak tetszik a fiú de nem mond semmit. Mikor kilép a fiú akkor rá marad a tánc csapat. 

Akinek adott valami ötletet és elvinné a trailert+történetet az írjon a közös e-mailre! Egynek adom! Sok munkám van benne!

Ha szeretnétek még ilyet akkor pipáljátok be azt! 



Ölel titeket,
Camille G.

1 megjegyzés:

  1. Szia Camille G.! (:
    Én elküldtem a gifeket neked.
    Egy kis késéssel, igaz. Még
    tegnap. Egy nap csúszással.

    VálaszTörlés