2015. április 4., szombat

Édes élet kritika - Camille G.

Sziasztok bíbor pipacskák! Végre,valaki rendelt tőlem egy kritikát! Thenk jú! Ma Barby blogjáról fogok krtikát írni!





Design: Először is nagyon-nagyon tetszik a design. Kivételesen tapsolok. Először is nekem az a kis naplós oldalt az kicsit zavaró,de borzasztóan tetszetős! Másodszor a modulok is egész szépek. A betűtipus is nagyon tetszik. De,remélem hamar leszeted azokat a verseny képeket mert azok nem a legszebbek! (Sorry me) Aztán bele mentem a Szereplők modulba és észre vettem két darab sablonos karaktert. Directioner vagyok,de az igazság az hogy Zayn Malik és Niall Horan sablon szereplők. 

Helyesírás: Lehet vak vagyok,de nem volt gond. Jó bétád van,tapsika! Bár a mondatok azok dölt betűvel vannak írva nagy része de nem zavart. Fogalmam sincs mit jelent ez. De döntöttem,nálad valamit biztosan jelent! 

Történet: Nekem tetszik az alap történet. De észrevettem néhol itt-ott meg fűszerezed egy kis paprikával,és pont a jókor kell abba hagyni! Pacsi?! Oh ne,mert én nem tudok ilyen cseles lenni.
Tetszik a lány szerepe,és az a jelenet amikor este van és kiossonak. Fejből megy,látod? Olvastam már. Bár nekem nem szimpatikus Dorci. Mert azok a "plasztikok,pláza cicák" nálam ez a nevük,de remélhetőleg meg fog változni. 

Összegzés: Ügyes író vagy! Remélem egyszer az Édes élet könyvet tarthatom a kezemben. 

Hamarosan egy újabb kritikával és 2 trailerrel jelentkezem.. Addig is szépséges napot!
Camille G.

2 megjegyzés: