2015. április 2., csütörtök

Segíthetek? Öltözzünk! - Camille G.

Sziasztok! Mivel borzalmas stílusom van,de a Polyvore - en nagyon jó ruhák vannak ezért alkotottam. Virág,a trailered sem felejtettem el! Nos,szeretném bemutatni pár ruhaösszeállításom!





Iskola szett:
Amikor én készülődöm suliba,az rémálom. Tizenöt percen keresztül állok a szekrényem előtt és keresgélem az ideális összeállítást. Ma fel pattantam a Polyvore-ra és összeállítottam az iskolai szettem. Én így képzelném el. Elsőnek is póló,ő egy jégkrémes. Tudom nincs nyár,de vannak olyan napok amikor nem esik és szép idő van. Tavasz van! Aztán a jó öreg nadrág. Csőszárú,fekete néhol kivágott. Majd a fehér Nike Nike Air Force cipő. Plusz egy farmer kabát. És tadá kész is egy jó kis iskola szett! 


Buli szett:
Aztán néha én is (eddig a suliba 5 éve) voltak a farsang bulik,osztály bulik,és a mikulás buli. Mindig meg kell jelenni valamilyen színben,nekem eddigi kedvencem a zöld volt. Először is egy csőszárú zöld nadrág. Beach Please póló,zöld cipő,zöld táska,és egy zöldesebb karkötő. Borzalmasan tetszik! A zöld mindig is tetszett,bár nem a kedvenc színem. De szívesen hordom!


Elegáns szett:
Juhu elágáns szett. Két éve egy étterembe voltam és meg kivételesen ruhába kellett lennem. (Nem ez volt a ruhaösszeállításom) Ezért ma úgy döntöttem csinálok egy ilyen elágáns szettet. Ha étterembe mennél válaszd a kéket. A kék a felhőt jelenti és a vízt. A szabadságot. Először is egy szép ruha,mint láthatjátok a képen is! Aztán egy magas talpú fa szandál. Teljesen egyedi kék táska. Egy kék lakk.
Plusz egy kék telefontok. És ha nagyon kifinomult és elegáns szeretnél lenni ne hagyd le a párfümöt. 
Nyári - utcai szett:
Mivel én nem bírtam meg várni a nyarat így készítettem egy nyári szettet. Ezt a sulihoz. Először is egy fekete egyszerű póló (!). Aztán egy fekete - fehér cipő. Egy farmer rövid nadrág. Aztán egy fekete macis táska. Nagyon tetszik ez a szett. 

Ölel titeket:

Camille G.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése